Fundacja „Potrafię Pomóc” opublikowała nowy spot pt. „Wrocław bez barier, czyli dzieci mają głos”. Film pokazuje przykłady „dobrych praktyk”: ciekawych inicjatyw podejmowanych we Wrocławiu przez i dla osób z niepełnosprawnościami.
Organizowane przez Fundację „Potrafię Pomóc” warsztaty „Wchodzę w rolę”, które dzieciom i młodzieży pomagają zrozumieć niepełnosprawnych rówieśników, to tylko jeden z takich przykładów. W realizacji spotu pomogło wiele środowisk zrzeszających i działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
Scenariusz wideo przygotowała Fundacja „Potrafię Pomóc”, a w realizację włączyły się także osoby z niepełnosprawnościami: spot powstał we współpracy z Joanną Majewską z wrocławskiej TV Przystań. Joanna prowadzi warsztaty filmowe i fotograficzne w Warsztacie Terapii Zajęciowej Przystań, gdzie stworzyła ekipę filmową. Uczestnicy warsztatów mogą spróbować swoich sił w różnych rolach, jako operatorzy kamery, spikerzy, reporterzy, dźwiękowcy czy asystenci planu. Celem jest również przeciwdziałanie negatywnym stereotypom i wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Narratorami opowieści są mali wrocławianie – Julia i Janek. 9-letnia Julka oprócz tego, że opowiada, tłumaczy także całość na język migowy!
Spot „Wrocław bez barier, czyli dzieci mają głos” powstał w ramach miejskiego projektu „Wrocław bez barier, czyli dzieci mają głos – edycja 4” ze środków PFRON – Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, pozostających w dyspozycji Gminy Wrocław – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
Już jest!!! 🙂 Publikujemy wyczekiwany spot "Wrocław bez barier, czyli dzieci mają głos"!!! 🙂Dziękujemy występującym w spocie – Julce Zając i Jankowi Komarowi, którzy opowiadają, także językiem migowym, o Wrocławiu bez barier, Julii i Oli grajacym na flecie i Dorianowi, który jest fanem piłki nożnej i Śląska Wrocław! Dziękujemy również ich rodzicom za pomoc przy realizacji spotu! ❤ Bardzo dziękujemy: Prezydent Wrocławia Jacek Sutryk, Bartłomiej Skrzyński i ekipie Biura Wrocław bez barier, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, PFRON – Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, WKS Śląsk Wrocław SA, Śląsk Wrocław Blind Football, p. Anna Kalinowicz i Stadion Wrocław, Krzysztof Balawejder i MPK Wrocław, p. Katarzynie Wojnarowskiej i Agnieszce Radaczyńskiej ze Stowarzyszenie Sonorus oraz p Andrzejowi Hajdukowi – nauczycielowi gry na flecie, Wrocław Cup, panu Paweł Parus i Klub Kibiców Niepełnosprawnych, Ośrodek rehabilitacyjno – edukacyjny dla Wyjątkowych Dzieci, dyrekcji i nauczycielom ze Szkoły Podstawowej nr 38 we Wroclawiu, ekipie TV Przystań i Joanna Majewska – zdjęcia i montaż! Spot powstał w ramach miejskiego projektu "Wrocław bez barier, czyli dzieci mają głos – edycja 4" ze środków PFRON – Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, pozostających w dyspozycji Gminy Wrocław – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.Pomysł spotu: Fundacja Potrafię Pomóc.ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA I DO UDOSTĘPNIANIA, NIECH GŁOS DZIECI IDZIE W ŚWIAT! 🙂#WroclawBezBarier #FundacjaPotrafiePomoc #Fundacja #Dzieciom #Niepełnosprawni #Niedoslyszacy #Spot #SpotWroclawBezBarier #DzieciMajaGlos #Wroclaw
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.