
Zakład Ubezpieczeń Społecznych opublikował komunikat, w którym zwraca się z prośbą do klientów o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach instytucji. Jednocześnie zaapelował o wykorzystywanie telefonicznych i elektronicznych dróg kontaktowych.
Dla klientów dostępne są:
- informacja telefoniczna (tel. 22 560 16 00 – konsultanci są dostępni w dni robocze pon. – pt. godz. 7.00 – 18.00) po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 – Renty i emerytury,
- 3 – Zasiłki,
- 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 – Informacje dla płatników,
- 7 – Ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności
- 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
- komunikacja mailowa – adres e-mail do zapytań ogólnych cot@zus.pl
- usługi elektroniczne dostępnych na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
Źródło: zus.pl
Reklama: